Hitri pregled dostopnosti
Hitri pregled dostopnosti je edina storitev, ki vam zagotavlja hitre, cenovno ugodne in kredibilne informacije glede stanja dostopnosti vaših spletnih mest.
Storitev je namenjena podjetjem in organizacijam, ki imajo za cilj vzpostavitev enakopravnega dostopa do informacij na svojih spletnih mestih in seveda tudi do svojih spletnih aplikacij (obrazcev, prijav, naročil, ipd.).
S storitvijo hitrega pregleda dostopnosti želimo čim širšemu krogu organizacij omogočiti ustrezen kredibilen vpogled v stanje dostopnosti, na osnovi katerega lahko načrtujejo svoje nadaljnje aktivnosti in se odločajo med morebitnimi postopnimi ali celovitimi popravki obstoječih mest ali za celovito prenovo.
Hitri pregled osnovnih strani
Hitri pregled osnovnih strani predstavlja hitri (1-2 urni) pregled osnovne strani + do maksimalno do treh drugih podstrani, pri čemer je cilj identifikacija najpomembnejših odstopanj od priporočil na teh podstraneh. Pri tem se omejimo na maksimalno 20 odstopanj.
Na osnovi takega hitrega pregleda ima naročnik precej konkretne informacije (tehnično poročilo) za prilagoditev ocenjenih strani in za prenos teh popravkov na ostale podstrani v sistemu, s čimer se po naših izkušnjah dostopnost strani, ki gredo skozi tak proces občutno izboljša.
Hitri pregled spletnega mesta
Hitri pregled spletnega mesta predstavlja hitri (1-2 urni) pregled osnovne strani in več podstrani spletnega mesta, pri čemer je cilj širši globalni pogled na stanje dostopnosti spletnega mesta, s čimer strokovnjak s področja dostopnosti dobi dovolj informacij za pripravo povzetka dostopnosti spletnega mesta (executive summary), ki služi odločevalcem pri nadaljnjem odločanju glede postopkov potrebnih za doseganje ciljev – spletnega mesta dostopnega vsem.
Na osnovi takega poročila se lahko načrtujejo ali zamaknejo spremembe ali prenove, lahko se načrtujejo in izvedejo usposabljanja, lahko se pripravijo kratkoročni, srednjeročni in dolgoročni ukrepi za povečanje in doseganje dostopnosti. Pri pripravi vseh teh načrtov in ukrepov, vam s svojimi izkušnjami lahko pomagamo tudi preko storitev svetovanja.
Hitri pregled obrazcev in aplikacij
Če imate na strani obrazce ali če cel ali del vaše strani predstavlja spletna aplikacija, vam opravimo hitri pregled aplikacije. Če naročate hitri pregled spletnega mesta ali hitri pregled spletnih strani, je pregled obrazcev, zaradi svoje specifičnosti in potrebne natančnosti, vključen le na hitro in ne podajamo podrobnih odstopanj oz. napak, ki pa so pri aplikacijah žal zelo pogoste.
Ob hitrem pregledu obrazcev se osredotočimo predvsem na delovanje obrazca in na njegovo dostopnost in na uporabniško izkušnjo (UX) pri delu z njim.
Upoštevani standardi
Pri hitrem pregledu upoštevamo smernice. Poudarek je pregledu skladnosti WCAG 2.1, nivoja A in AA, pri katerem se ugotovijo le ključne in morebitne strukturne nepravilnosti.
Pri hitrem pregledu uporabljamo lastno metodologijo in izvajamo pregled na osnovi interesa naročnika (stran, mesto, obrazec) ter najpogostejših in najbolj kritičnih napak, ki jih srečujemo pri svojem delu.
Cena in pogoji hitrega pregleda
Naročilo izvedete preko posredovanja elektronske pošte na info@a11y.si, na osnovi česar vam posredujemo ponudbo. Storitev je izvedena v roku 3 delovnih dni po prejetem predplačilu in naročniku posredovana v digitalni obliki, preko elektronske pošte.
Strošek hitrega pregleda je enoten in znaša 90€.
Če želite hiter pregled spletnega mesta, v okviru katerega želite npr. hiter pregled osnovne strani in hiter pregled enega obrazca, to predstavlja dva pregleda in je cena take storitve 180€ (90€ + 90€).
Dodatne storitve
Če potrebujete pomoč pri interpretaciji poročila, sodelovanje pri sestankih z vašimi izvajalci ali celovito presojo dostopnosti spletnega mesta, vam lahko ponudbo za te storitve posredujemo skupaj z rezultati hitre presoje